24 April 2009

At SunGai PeTaNi

dh lama aku xpost blog aku nie.... bru2 nie aku outstation skejap ke Sungai Petani... sbb 2 aku hold jap blog aku nie...sori r..xupdate my blog... hehehehe....

aku g sungai petani nie pn sbb ader PMIS(Project Management Information System) so, aku join jer la...aku bertolak ke sana kul 2 lbh la...smpai sana dlm kul 9...letih gler...aku g ngn team perak aku la... smpai sana ingt kn duk resort cinta sayang..last2 duk hotel bajet jer..!!! wah...cm saving jer opis aku nie...

ni la hotel yg kitorg menginap selama 3 hr 2 mlm..blh la hotel die...best gak...
sesampai n check in jer... pe lg, gedebuk..!!! atas katil...aahhhh....nikmat xterkata..


dlm kul 10mlm trun mkn...smbil2 tggu dak2 laki yg bersiap kalahkan pmpuan,
aku posing la dulu kt mn2 tempat kt hotel nie... mn la plk dWifi Hotel, msti ader lptp n komputer + free wifi kn....hehehe...tp lembab cm siput bab...

Dh tiba dh seminar nie...senimar nie ader 2 sesi..pagi n petang... pagi just 6 PBT yg dtg...petang lak 7 kot...xkira lak aku... senimar nie wat kt THE CARNIVAL WATER LAND... tp skrg nie tmpat ni dlm maintenance so....sbb 2 nmpk cm padang jarak padang tekukur...xder org....


tiba mkn tgh hr....lauk mmg best giler r...tp air just air kosong jer... oh tidak.... at least wat la oren ker sirap ker....aduhhh... nie mmg btul2 saving...



dh 3 hr duk sini....tiba mas nk balik la plk... btri kamera aku ni pn dh xder..
sbb 2 xber gmbr sgt... keberangkatan balik ke KL bermula.....

lain kali pegi lg ye...mknan kt sini mmg murah gler....syurga mknan la nie kot...hehehe

No comments:

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails