02 June 2009

Stadium Terengganu Runtuh...!!!

Stadium Runtuh...!!!

Subhanallah.....

10 Mei 2008 ia dirasmikan oleh Agong kite Sultan Mizan, stadium nie menelan belanja kira-kira RM450juta...akhirnye menyembah bumi....

aku dpt berita nie dari mmbr aku...mula2 ingt die gurau... rupanya betul....
dari sumber2 yg aku dgr...around kul 10 pg td stadium 2 runtuh... xtau puncanye ape....
klu aku ader kt teganu nih aku g doh dinung...nk tgk depan mata...


ni gmbr2 yg aku dpt dari sumber2 tertentu...

indahnya ia selepas dibina...sempurnanya dari luaran...
lihatkan keindahan itu lenyap dengan sekelip mata.....


3 comments:

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

mugkin ada hikmah disebalik kejadian..renung-renungkan lah...subhanaallah..

Anonymous said...

hurm...teruk gak kerosakan dier erk...

amy liana8886 said...

tuk pengetahuan umum..ia berpunca drpada atap..atap bukan org malaysia buat tp korea..hehehe..

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails