07 February 2010

Hepi BesDay

Hepi Besday to my role model...!!!!!
sape role model Cinta???
xlain xbkn, my mum la...
hari nie besday ma cinta yang ke 47
Cinta doakan semoga ma cinta dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, dan juga semoga segala impian ma akan tercapai...kami anak2 ma, terlalu sayangkan ma...kami sentiasa berdoa utk kesejahteraan ma dan ayah.

Sempena besday ma tahun nie, Cinta n adik2 cinta termasuk ayah cinta beli hadiah tnda kenangan.. Alhamdulillah, tahun nie, rezeki cinta murah skit, so, cinta belikan ma hadiah lain skit...hehehehe. cinta kasi microwave je kt ma, cinta tau ma bz ngn biznes die, smpaikan xsempat nk masak @pun mkn, so klu ada mircowave nie, senang la die nak panaskan lauk kn...hehehehe.... adik cinta yg ke 3 belikan selendang n adik bongsu cinta yg darjah 5 tu belikan kerongsang. ayh lak bagi hadiah BESAR PUNYERRRR......kedai pengantin yg ma idamkan...adik cinta yg ke dua, xtau lg bagi apa, coz die duk jauh...:)
 
kasi tunjuk skit..hahahaha..
abaikan yg bersepah tu...biasa la mlm2 buta cm gini, rmh xnmpk ruang..hehehe
si baju merah 2 tgh mamai..bru bgn tito...huhuhuhu
ayah lak bru balik dari main badminton...sbb 2 la berseluar pendek, klu x, kain pelekat jer la die...
ma ckp sume 2 xpnting, yg penting, doa anak2 kpd ma n ayh...
tp semalam terserlah kegembiraan ma lps celebrate besday die, alaa...celebrate biase2 jer...

kepada sesapa yg celebrate besday die ari nie...
hepi besday dari Cinta & Couple...

9 comments:

MUMMYMUJID said...

wah dapat microwave...suke2...bagus lah cinta nih...saya yg tgk ni dah suke appetah lagi yg terima....tido x pejam gamak nya...

Princessgathis a.k.a CinTa said...

to mummymujud:

sruh papamujud beli microwave yg BESAR PUNYEEE...gerenti tido tepi microwave..hahahaha

myranaqi said...

hepi besday to ma..
smapi kan salam pd ma erk..
hepi besday hepi besday.
baik anak nyer..

Princessgathis a.k.a CinTa said...

to myranaqi:

smpai kn salam jer? hadiah mn...hahahaha...ank die plk yg lebih... weh, hadioh mg nie bila mg nk???? aku xdok ms nk g pos...

Wanita Itu said...

hepi besday to ma!! :p

myranaqi said...

mg gitu ar..hadiah aku smpan umah plok..
mri ar ato kat opis aku ni...

Princessgathis a.k.a CinTa said...

to wanita itu:

thanks...(wakil)

Princessgathis a.k.a CinTa said...

to myranaqi:

nk hntr guane mek eh...aku cuti, mg balik kmpung

myranaqi said...

arghh..
xkira aku nk tuntut gok hadiah aku..
cpt2..
nk hadiah nk hadiah...

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails