02 February 2010

pemenangnya adalah...????????

AKHIRNYA....selama seminggu cinta adakan contest nie, agak rmai yg mengunjung belog cinta ntok menjadi salah seorg pemenang contest tersebut, tp kita dh ada pemenangnya.
TAHNIAH buat pemenang
CONTEST LUCKY VIEWER
pemenangnya adalah---
 -
-
-
jeng---
-
-
-
jeng---
-
-
-
jeng---
-
-
-
-
-

tahniah kepada mira krn sempat capture 7587

tggu hadiahnye yer..hehehe
kepada sesapa yg xbersempatan, xper len kali cinta buat contest len lak erk...cinta mengucapkan ribuan terima kasih kepada sume rakan2 blogger yg selalu singgah belog nie, singgah 2, jgn singgah saje2,,klik la apa yg patut..hehehehe
ini bru percubaan pertama, klu korg sume bagi kerjasama, cinta akan buat contest baru..
ntok pengetahuan korang, cinta dh fikir 1 lagi contest yg menarik. tggu contest 2 dalam bulan 3..
NEW CONTEST COMING SOON...
hahahahaha...sabo yerk...

6 comments:

myranaqi said...

yey yey..
aku ke pemenang nyer..
yey yeye
aku menang
nk hadiah
nk hadiah
nk hadiah besor..
yey yey

Princessgathis a.k.a CinTa said...

to myranaqi:

nk hadioh besor, beli sndiri...

~AmyLiana8886~ said...

lol..housemate sendiri menang..xyah pos la cmnie..hehe

Princessgathis a.k.a CinTa said...

to amy:

tau xper...g hntr jer ke die ork

myranaqi said...

beres2..
yey yey dpt hadiah...
pos laju ar br gempak skit
hahha

HOn3YB33 said...

hahaah...

housemate ker??

whatever...janji dia dah tunjuk bukti..

dats mean tu rejeki dia..

tapi aku jelesss..!!!

nak jugak cinta..!!

still remember me x??
dari cintasegar.blogspot..

dah tukar jadi honeybee..

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails