10 August 2010

Bulan Yang ditunggu sudah tiba



"Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna....."
itu la salah satu rangkap lagu yg femous klu bulan ramadhan, nk nyanyi lagu raya lmbt agi...
di kesempatan ini, cinta & chocolate ingin mengucapkan 
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
semoga bulan yang penuh keberkatan ini membawa 1001 keberkatan dan kenikmatan pada kita sume...

jangan ada yang nak memonteng pose plk erk... xbaik tau...
jalani la ia dengan penuh kesabaran...

korang ingt ke blum niat pose, maklum la setahun sekali pose...
meh sini same2 baca...




Niat puasa ramadhan :


nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi
ta’aalaa 



Niat berbuka puasa :


allahumma laka somtu wa bika aamantu wa ‘alaa rizqika afthartu birahmatika ya
arhamarrohimin 
Maksudnya: “Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau beriman aku
dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih
dan Penyayang”

SELAMAT BERPUASA...!!!

09 August 2010

Kejohanan Bola Jaring

windu....windu...kt my blog..cinta skrg terlalu bz, smpaikan xsempat nk menjenguk blog cinta...mesti ramai tertanya2 knp cinta menyepi kn..sowi kawan2.. Dalam ke'bz'an cinta nie, smpat gak cinta menyertai satu kejohanan bola jaring & program ramah mesra kt kmpg cinta...mula2 tu mmg cinta mls nk join bnde2 nie...sbb jumaat n sabtu jer la masanya cinta nk berehat..tp bila difikir2kn best jugak...so, cinta join la.. dah lama benar xmain netball nie...semput tul..tp best...main dalam keadaan main-main..hehe.. 
n the winner is BPFC (BUKIT PAYONG FC) 




 Dulu cinta selalu jd GS @ GA, tapi kali nie posisi WD...korang tgk je cinta nie pendek cm nie, tp blh gak shoot tau..hehe


keletihan bermain..rase nk minum satu kotak air mineral 
 
 dapat taula jer..but, im hepi...dpt main walaupun dalam keadaan main-main.

ada cabutan bertuah jgk, tp cinta xpernah bertuah pn...
kejohanan ni smpai petang, mlm lak ada BBQ pastu pembahagian hadiah kepada pemenang,

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails