21 August 2011

Jom Exercise

Latihan nie blh dibuat bulan2 pose nie..mknlumla nk mkn minum pn xleh...so, jom exercise....
Kalau dah stress atau mengantuk sangat kat opis amik masa 7 minit utk buat senaman ringan ni...
ikut la arahan betul2....

ni ala taichi skit la..sebab intro dan warming up

tirula macam ni untuk melegakan bahu dan leher

waa..wa..aaaa......

gerak kekanan kemudian ke kiri

gerak ke kiri kemudian kenanan

ikut je la...jangan terpusing kepala udah la....

Tepuk kuat-kuat kt dahi...ni untuk hilangkan mengantuk

Dah tu buat pergerakkan tangan dan badan, buat macam happy jer...

Kemudian goyangkan kaki dan badan sedikit, buat macam xder masalah

Buat secara aggresive pula...jangan peduli apa orang lain kata..

hilangkan semua stress

pusingkan kepala....

Tengok muka kat sermin sambil goyang2..lawa tak?...

akhir sekali buat joget kucing

Kalau tak hilang juga, ambil bantal p tidur kt ceruk mana



No comments:

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails