11 October 2011

KL im coming againz part 2

JOM SAMBUNG CITE TD...
lum habis lagi la...xkan sehari je duk KL kn...

after enjoy kt look out point.. ingt nk g ronda2 bandar KL, tp mr.chocolate bimbangkan kereta, biasa la, kereta cinta kn gelap, kan xpasal2 kene mengadap JPJ dh la malam minggu lak tu. Ok, pagi2 lagi kitrg dh plan nk g jenjalan.. first skali g teman kak nisa p U die, die nk setlekan yuran pengajian die. lepas tu kitrg pn pe lagi planning tghhr ialah..serang restoran kudu kt jalan TAR. restoran die org sentiasa ramai, sbb nasi kandar die mmg best.. meh tgk nasi die, mesti korg meleleh air liuh...

 kan cinta dh cakap....best kan...ada byk lagi lauk2 die, tak terpilih dibuatnye... 
nk tau sedap ke x, try la..

 ha..!!! mesti korang sume xpernah tgk makanan nie kn. nama die Lyi Chee Ko(betul ke tak nie? dh lupa ejaan die cm nie) nk cite skit pasal makanan nie, bnde nie blh di kira dessert la, die wat dari jelly tp sedap sgt2... ada dlm beberapa perisa, yg kuning tu perisa mangga(cinta punya), yang biru tu lemon(kak nisa punya) n yang koko tu kelapa laut (mr.chocolate punya). kesedapannya tak terkira, rasa mangga die macam kite makan buah mangga yg masak. 
Lyi Chee Ko tu ada kt sini la.. Restoran Fend Ikan Bakar kt Petaling Jaya. mengikut sejarahnya, restoran nie bermula dari sebuah lori yang bawak makanan tu.. n last dh jadi besar cm nie. mlm tu cinta sempat gak rase kerang bakar die, mak ai...paste die mmg meletop.. best sgt... cinta dh mula jatuh cinta ngn kedai nie, nanti klu g KL, cinta nk ajak kak nisa dtg sini lagi...

korang ingt peyot kitrg nie kecik ke? balik dari restoran fend, kitrg order lak domino's, bkn 1 keping tp 2 keping...hahaha....hari tu mmg peyot kitrg nie ketat n senak giler... thanx kak nisa..blanjer kitrg..nanti ktrg lak blnja kak erk..hehehe.
Lepas mkn pizza, terus mata layu, ape tak nye, seharian makan je keje. Skali skala jalan2 dpt release tension, selama nie kerja je...xder pn masa nk berehat...ok la sekian saje utk episod jenjalan kali nie...tggu lagi lepas nie yer....

The End....


No comments:

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails