31 May 2011

Bila tiba musim cuti sekolah, apa korang buat????

Salam 1 Malaysia

Kepada yang bekerja di sekolah di malaysia nie msti korang tgh sunyi sekarangkn..maklum la sekarang nie kn cuti sekolah...kepada adik-adik yg tengah ber'honeymoon' di rumah tu..jgn lupa kerja2 sekolah yg diberikan oleh guru-guru tu, nantikan xingt plk...
Cinta mmg xnafikan cinta mmg bosan duk kt kerja, xtau nk wat per..xder keje langsung.. lepas update status facebook..makan.. tu je keje cinta ngn kerani sekolah cinta nie..mana taknye badan naik melambung2 cm belon..
kepada adik-adik n kawan-kawan sume..sape ada cerita yg nak berkongsi ngn cinta 
bila tiba musim cuti sekolah, apa korang buat.. 
Masa kecik2, time cuti sekolah la paling cinta suka..sbb xyah belajar..kihkihkih... bila tiba cuti sekolah cinta di export ke rmh atuk kt kampung..ape lagi..kumpulkan kawan2 dikampung n bermain xingat dunia.. naik beskal round kampung, panjat pokok buah-buahan, main pondok2, time banjir, main air(berenang renang gitu) balik rmh bila arwah atuk cari..arwah atuk cinta sorg yg garang...kene ikut cakap die, klu x, tgk la...tp die baik sgt2 (windu kt arwah..uuwwaaaa...:( ) klu cuti sebulan..sebulan la cinta duk rmh atuk.. TAPI bdk2 sekarang xmacam bdk2 dulu..cuti sekolah je duk rmh, main Games dlm PC, PS, FACEBOOK.. dulu2 mana ada bende2 tu..nk main game pn, main ting ting..lagi best, leh kua peluh. Zaman dah berubah, Dunia dah maju... 
tu la serba sedikit cite psl cinta..klu nk dicerita..mau penuh belog cinta nie..tp zaman yg paling cinta suka..ZAMAN KANAK-KANAK sbb xyah fikir masalah lain.. main je..

29 May 2011

Surat Cinta dari Student

Salam 1 Malaysia...

Cinta nak bercerita 1 cerita yg best bro...hehehe. 1 hari, tgh syok cinta wat keje...tetiba ada sorg budak bwk eBook jupe ngn cinta...
Budak : kak, ada org nk baiki eBook? blh x?
Aku : boleh...isi borang nie dulu...(sambil hulurkan 1borang penyelenggaraan eBook)
Budak : tp eBook nie bkn yg kita..yg kawan kita..die tkt nk jupe kak..
Aku : plok doh...xpe la...tulis cpt.
Budak : ok...

Bdk tu pn pergi la masuk kelas lepas siap isi borang tu...
cinta ambik la eBook tu, terkejut jgk..siap ada surat agi...korang sume nk baca x apa yg die tulis...ori ni tau bukan cetak rompak punya...

klik untuk tumbesaran

korang boleh baca x? klu xleh baca..besarkan gmbr tu....
kelakar tu..xsangka cinta dpt SURAT CINTA dari student

08 May 2011


Selamat Hari Ibu

kepada ibu cinta yg bernama Zubidah Bt Yahya, Secebis ucapan untuk bonda tersayang..
"Bonda
anakanda masih memerlukan petunjuk ke jalan kebahagiaan dunia dan akhirat,
setia mengajar erti kekuatan, restu dan doa bonda iringkan,
terima kasih atas segalanya,
jasa bonda akan anakanda kenang kerana kau adalah IBUKU....
I love you..."

Walaupun anakanda telah pun ada keluarga sendiri, tetapi anakanda tidak sesekali melupakan jasa bonda... terima kasih sekali lagi kerana bonda telah menjaga anakanda dari anakanda kecil smpai sekarang..
pengorbanan bonda terlalu besar buat anakanda....

05 May 2011

Salam 1Malaysia....
cinta nak tnya korang sume...ada x yg tau cm ner nk remove widget yang di sebelah kiri belog cinta..
widget nie...

cinta bkn sengaja nk remove..tp ramai blogger cinta yg complaint ssh nk jalan2 kt belog cinta..sape2 yg sudi tolong..leh la tgglkan komen anda yer...cinta hargai sgt2... terima kasih....

::U Follow Me, I Follow u Back::

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails